صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / از ویژگیهای خاص موسسه زبان آرین

از ویژگیهای خاص موسسه زبان آرین

از ویژگیهای خاص موسسه زبان آرین:

ایجاد کلاس های دو نفره (متشکل از استاد و شاگرد) با تمرکز بر یادگیری از طریق فیلم های آموزشی درتمامی سطوح

اختصاص تمام وقت کلاس به یک زبان آموز که هر دانشجو یک پروژه آموزشی برای موسسه میباشد زیرا توسط روانشناسان و مدرسین مورد بحث و نظر سنجی قرار گرفته تا با بهترین تشخیص تجربی و علمی اساتید برنامه ریزی شده تا فرد زبان آموز زودتر، بهتر و با کیفیت بالاتر به هدف خود برسند .هنر ما معرفی فارغ التحصیلان زبان به دنیا میباشد که هر جای این کره خاکی که باشند از افتخارات ما هستند.

به روزرسانی سیستم آموزشی موسسه موازی با ETS مرکز امتحانات امریکا ، با بهره گیری از جدیدترین نوع سوالات و مفاد آموزشی که در مرکز زبان آرین دوباره تجزیه تحلیل شده و به بهترین نحو به زبان آموزان تدریس میشود.

داشتن امکانات مولتی مدیا ، نرم افزار و برنامه ریزی انحصاری ALC همگی از ویژگی های مهم این سیستم آموزشی میباشد. نیم ساعت مشاوره آموزشی ، همراه با جزوات و سی دی آموزشی رایگان هدیه ما به زبان آموزان میباشد.

برای ثبت نام در دوره های خصوصی و کلاس های آموزش زبان انگلیسی یا مشاوره رایگان به صفحه تماس با آموزشگاه مراجعه فرمایید.

همچنین در خصوص اهمیت زبان انگلیسی و دانستن لیست کشورهای انگلیسی زبان روی اینجاکلیک کنید.

درباره modir

از بچگی عاشق زبان انگلیسی بودم و کلاس انگلیسی را از 10 سالگی رسما شروع کردم تا 17 سالگی که مدرک FCE،TTC را گرفتم سپس در رشته مورد علاقم که عاشقش بودم تدریس کردم،3 سال مهاجرت به استرالیا نقطه عطف زندگیم بود و بعد از تحصیلات دانشگاهی در رشته آموزش زبان انگلیسی،ترجمه و MBA و تالیف 5 کتاب در حوزه مکالمه و آیلتس توانستم اندکی تاثیر گذار در تولید علم برای مردم عزیزم باشم و در حال حاضر آکادمی زبان آرین را مدیریت میکنم

این مطالب را نیز ببینید!

موسیقی انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

}) Call Now Buttonتماس با مدیریت